Отель The Grand Hotel Hurghada, Хургада, Египет
Hurghada Red Sea,, Hurghada —
Удобства
Цены
Забронируйте у наших партнёров
Ostrovok.ru
Островок — cервис онлайн-бронирования отелей в 220 странах мира. Сервис предлагает более двух миллионов вариантов размещения — гостиницы, хостелы, апартаменты — по разумным ценам.
Aviasales
Aviasales — крупнейший российский метапоисковик авиабилетов, отелей и других туристических услуг.
Описание
Расположение
Путешествовать экономно — легко: отель «The Grand Hotel Hurghada» находится в Хургаде. Этот отель расположен в 6 км от центра города. Рядом с отелем можно прогуляться. Неподалёку: Новая Гавань, Большой Аквариум и ТРЦ Сензо.
В отеле
Для гостей работает бар. Для гостей работает ресторан. Бесплатный Wi-Fi на территории поможет всегда оставаться на связи. Также для гостей в отеле: спа-центр.
Для тех, кто не представляет отдых без водных удовольствий, есть открытый бассейн. А ещё в распоряжении гостей прачечная.
Условия размещения
После 14:00
До 14:00
Information about the type of meals included in the price is indicated in the rate details.
Meals may be limited during Ramadan., Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked.,
- Local laws may restrict unmarried guests from sharing rooms. Guests are responsible for providing proof of marriage, if requested by the property.
- Guests under 18 years old are not permitted at this adults-only property.
- Only registered guests are allowed in the guestrooms.
- No pets and no service animals are allowed at this property.
- This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
- The property is cleaned and disinfected using an electrostatic sprayer; disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F; guestroom doors are sealed after cleaning.
- Social distancing measures are in place; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer.
- Enhanced food service safety measures are in place.
- Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.
- This property affirms that it adheres to the cleaning and disinfection practices of COVID-19 Guidelines (CDC).