Отель Lodgins Wahyu Pelita, Маккасар, Индонезия
Jl. Pelita Raya 2 No. 9, Bua Kana, Makassar —
Удобства
Цены
Забронируйте у наших партнёров
Ostrovok.ru
Островок — cервис онлайн-бронирования отелей в 220 странах мира. Сервис предлагает более двух миллионов вариантов размещения — гостиницы, хостелы, апартаменты — по разумным ценам.
Aviasales
Aviasales — крупнейший российский метапоисковик авиабилетов, отелей и других туристических услуг.
Описание
Расположение
Залог хорошего отдыха — чувствовать себя в новом месте как дома: апартаменты «Lodgins Wahyu Pelita» располагаются в Макассаре. Эти апартаменты находятся в 3 км от центра города.
В апартаментах
На территории работает бесплатный Wi-Fi. Уточняйте информацию сразу при заезде. Специально для автопутешественников организована бесплатная парковка. Если вы путешествуете на машине, припарковаться можно будет на парковке рядом. Гостям также доступны следующие услуги: врач.
Гостям доступны и другие услуги. Например, прачечная и химчистка.
В номере
В номере вас будут ждать душ. Оснащение зависит от выбранной категории номера.
Условия размещения
После 14:00
До 14:00
Information about the type of meals included in the price is indicated in the rate details.
Meals may be limited during Ramadan., Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked., To prevent the spread of the Mpox virus, the Indonesian Ministry of Health has resumed health screening for international travelers (both Indonesian and foreign nationals) entering Indonesia from August 27, 2024. This includes completing an electronic self-declaration form called SATUSEHAT Health Pass, which must be completed on a dedicated web platform.
- No pets and no service animals are allowed at this property.
- This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
- Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; guestroom doors are sealed after cleaning.
- Personal protective equipment, including masks, will be available to guests.
- Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer; masks are required in public areas.
- Contactless check-in and contactless check-out are available.
- Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.