2 отзывы
Отель The Kanjen, Кута, Индонезия
Jl. Dewi Sartika No. 3 Kuta / Tuban, Bali, In, Kuta —
Удобства
Душ/Ванна
Прокат автомобилей
Терраса
Сад
Бизнес-центр
Кондиционирование
Душ
Ресторан
Цены
Цены не были найдены. Пожалуйста, внесите изменения в параметры поиска.
Описание
Location
A great place to have a rest after an exciting day! Hotel «The Kanjen» is located in Kuta. This hotel is located 1 km from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel — Kuta Beach, Tuban Beach and Jimbaran Beach.
At the hotel
It’s time to have a nice meal! Stop by the restaurant. Free Wi-Fi is available on the territory. Ask for more information when checking in. Specially for tourists who travel by car, there’s a free parking zone. If you travel by car, there’s a parking zone.
To book an excursion, consult the tour assistance desk of the hotel. For the free movement around the city, the hotel offers a transfer for you. Accessible for guests with disabilities: the elevator helps them to go to the highest floors. At the guests’ disposal, there’s also dry cleaning, car rental and a concierge.
The staff of the hotel speaks English.
Room amenities
The room is warmly decorated and has everything you need to have a rest after a long eventful day. There is a shower and a TV. Please note that the listed services may not be available in all the rooms.
Условия размещения
Время заезда
После 14:00
Время Выезда
До 14:00
Стоимость дополнительной кровати
Information about the type of meals included in the price is indicated in the rate details.
Meals may be limited during Ramadan., Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked., To prevent the spread of the Mpox virus, the Indonesian Ministry of Health has resumed health screening for international travelers (both Indonesian and foreign nationals) entering Indonesia from August 27, 2024. This includes completing an electronic self-declaration form called SATUSEHAT Health Pass, which must be completed on a dedicated web platform.
Superior rooms on the 1st floor are without window, there is only ventilation. Superior rooms on the 2nd and 3rd floor are with window.
Nyepi Day
Please be informed that Bali island celebrates Nyepi (Silent) Day each year on below dates. The Nyepi (Silent) Day is a day of absolute silence throughout the island. No outdoor activities are allowed including check in and check out from hotels.
Dates affected: March 17, 2018 | March 7, 2019 | March 25, 2020 | March 14, 2021 | March 3, 2022 | March 22, 2023
Nyepi Religious Day
Please be informed that Bali island celebrates Nyepi (Silent) Day each year on below dates. The Nyepi (Silent) Day is a day of absolute silence throughout the island. No outdoor activities are allowed including check in and check out from hotels. March 23, 2012 | March 12, 2013 | March 31, 2014 | March 21, 2015 | March 9, 2016 | March 28, 2017
Please be informed that Bali island celebrates Nyepi (Silent) Day each year on below dates. The Nyepi (Silent) Day is a day of absolute silence throughout the island. No outdoor activities are allowed including check in and check out from hotels.
Dates affected: March 17, 2018 | March 7, 2019 | March 25, 2020 | March 14, 2021 | March 3, 2022 | March 22, 2023
Nyepi Religious Day
Please be informed that Bali island celebrates Nyepi (Silent) Day each year on below dates. The Nyepi (Silent) Day is a day of absolute silence throughout the island. No outdoor activities are allowed including check in and check out from hotels. March 23, 2012 | March 12, 2013 | March 31, 2014 | March 21, 2015 | March 9, 2016 | March 28, 2017
meal
1,7
room
2,3
wifi
6,5
price
3
location
8
services
3,7
cleanness
3,7
Отзывы
На завтрак не было никакой молочки, даже хлопьев для разбавления молоком или йогуртом. Были отдельные блюда невысокого качества - только местной традиционной кухни и присущие обеденному времени.
Кровати удобные, кондиционер работал. Чайник включать в сеть неудобно, для этого пришлось что-то вынимать из розетки. Но это ерунда по сравнению с тем, что не было горячей воды. А также, хотя мы заранее сообщили, что будем заселяться в 2 часа ночи, нас не ждали. Некомпетентные сотрудники в течение 40 минут кому-то звонили и выясняли, где можно посмотреть оплаченные бронирования, в итоге нас все-таки нашли.
Рядом с аэропортом
Приносили чай в грязных "одноразовых" стаканчиках, иногда даже помада там была.
Приносили в промежутке 6:45-7:30 утра, стучали в дверь, так что вариантов не проснуться не было.
Грязное постельное бельё, грязные полотенца. Я жил один, выдали одно полотенце, сказали что менять можно раз в 3 дня. Номер не убирали. Прожил там 2 недели. Убрались в номере только тогда, когда я их попросил, через неделю т.к. стало очень грязно. Убрались, но постельное бельё не поменяли, не меняли его они ни разу, а жил там 2 недели, представляете какая там влажность....
Не работал кондиционер. Wi-fi днём не работал, ночью, после 2, когда все ложились спать только можно было пользоваться. Шумоизоляция плохая, на первом этаже забудьте про хороший сон.
Туалетная бумага: когда заселился было половина рулона, когда закончилась подошел к администратору, попросил выдать, она бегала- искала по шкафам туалетную бумагу и не нашла! В отеле нет туалетной бумаги! И на следующий день и через день! Мыла и геля для душа естественно тоже не было....
Не убирались! Жил 2 недели, убрались только через неделю, после того как попросил. И всё, опять про уборку забыли.
Не меняли постельное бельё, выдали одно полотенце, со словами можно менять раз в 3 дня.
Администраторы не знают английский язык совсем!
Приветливые девушки, но не возможно общаться без мобильного приложения.