Отель Palmyrah Surin by Lofty, Тхаланг, Таиланд
Soi Hat Surin 6, Thalang —
Удобства
Цены
Забронируйте у наших партнёров
Ostrovok.ru
Островок — cервис онлайн-бронирования отелей в 220 странах мира. Сервис предлагает более двух миллионов вариантов размещения — гостиницы, хостелы, апартаменты — по разумным ценам.
Aviasales
Aviasales — крупнейший российский метапоисковик авиабилетов, отелей и других туристических услуг.
Описание
Расположение
Выбор туристов, которые хотят везде чувствовать себя как дома — апартаменты «Palmyrah Surin by Lofty» располагаются в Тхаланге. Эти апартаменты находятся в 8 км от центра города. Рядом с апартаментами — Пляж Камала, Парк развлечений Пхукет Фэнтаси и Водопад Кату.
В апартаментах
На территории работает бесплатный Wi-Fi. Уточняйте информацию сразу при заезде. Если вы путешествуете на машине, припарковаться можно будет на бесплатной парковке. Любителям спорта подготовили фитнес-центр. Если планируете экскурсии, обратите внимание на экскурсионное бюро апартаментов.
Удобно для гостей с ограниченными возможностями: на верхние этажи гостей поднимает лифт. Гостям доступны и другие услуги. Например, прачечная.
Условия размещения
После 15:00
До 15:00
Visa
Information about the type of meals included in the price is indicated in the rate details., Since October 2017, all owners of quadrocopters and other unmanned aerial vehicles (drones) are required to register their devices with the National Television and Radio Commission of Thailand (NBTC). In case of violation of the order, Thai law provides for a penalty of up to five years in prison and / or a fine of up to 100 thousand baht (about 3 thousand US dollars).
Mandatory gala dinner fees may apply at Thailand hotels. Guests should contact the hotel directly for more information.
Under the new immigration procedures, effective May 1, 2025, all foreign nationals entering Thailand by air, land or sea must complete the Thailand Digital Arrival Card (TDAC) online form on the official website of the Bureau of Immigration of Thailand three days prior to arrival.
The hotel does not have a permanent reception desk; check-in is carried out independently.
Guests are required to notify the hotel in advance of their check-in time in order for guests to be greeted. The apartment manager answers calls from 09:00 AM to 4:00 PM, and emails and WhatsApp messages until 02:00 AM. Contact details can be found on your booking confirmation.
Only registered guests are allowed in the guestrooms. Free in-room WiFi has a 2-device limit.