Отель Credo Hotel Hakodate, Хакодате, Япония
22-42 Fukaboricho, Hakodate —
Удобства
Цены
Забронируйте у наших партнёров
Ostrovok.ru
Островок — cервис онлайн-бронирования отелей в 220 странах мира. Сервис предлагает более двух миллионов вариантов размещения — гостиницы, хостелы, апартаменты — по разумным ценам.
Aviasales
Aviasales — крупнейший российский метапоисковик авиабилетов, отелей и других туристических услуг.
Описание
Расположение
Место для отдыха после погони за впечатлениями! Отель «Credo Hotel Hakodate» находится в Хакодате. Этот отель расположен в 4 км от центра города.
В отеле
Попробовать новые блюда и отдохнуть можно в ресторане. Хотите оставаться на связи? В отеле есть бесплатный Wi-Fi. Если вы путешествуете на машине, припарковаться можно будет на парковке рядом. Гостям также доступны следующие услуги: врач.
Удобно для гостей с ограниченными возможностями: на верхние этажи гостей поднимает лифт. Гостям доступны и другие услуги. Например, пресса.
Условия размещения
После 15:00
До 15:00
Visa, Jcb, American express, Diners club
Information about the type of meals included in the price is indicated in the rate details., Early check-in and/or late check-out is available for an additional fee. Cost: 500.00 JPY., The Japanese Ministry of Health, Labour, and Welfare requires all international visitors to submit their passport number and nationality when registering at any lodging facility (inns, hotels, motels, etc. ). Additionally, lodging proprietors are required to photocopy passports for all registering guests and keep the photocopy on file. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Personal protective equipment, including masks, will be available to guests. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; guests are provided with hand sanitizer; masks are required in public areas. Enhanced food service safety measures are in place. Individually-wrapped food options are available for breakfast. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.